środa, 31 sierpnia 2011

Drzewko szczęścia w modnej wersji ?

Siema, pokaże Wam dzisiaj moje osobiste drzewko szczęścia!
Drzewko kupiłam będąc na zakupach z moją mamą.
Jest świetne, od dawna zastanawiałam się jak mam przechowywać kolczyki wkręcane.
Myślałam nad pudełkiem, ale to nie jest zbyt wyjątkowe. ; p
I w końcu trafiłam na genialne, metalowe drzewko.
Kupiłam je w sklepie SIX, dostępne są także parawany.. ach dugo by wymieniać.
Ważne jest to, że dostępne są w przeróżnych kolorach i będą pasować do każdego wystroju.

Ostatnio robiłam duże pożądki i pozbyłam się 4 (dużych) worków pełnych moich rzeczy.
<cry>
Nie było to zbyt miłe, lecz musiałam to zrobić, ale wracając do sedna. Moim kuzynką oddałam masę biżuterii, gdyż stwierdziłam, że mam jej dużo za dużo.
A mi, zostały rzeczy które lubie i najbardziej potrzebne.
Dlatego moje kochane kolczyki mieszczą się na drzewku, bo inaczej miałabym problem ;]

A teraz kilka fotek:








                                                                                               Dzięki, Majka ; )

1 komentarz:

  1. Aaaa! świetne! ;)

    Też widywałam w sklepach podobne cudeńka ale jak na razie szkoda mi było kaski na to ;p

    OdpowiedzUsuń