sobota, 24 grudnia 2011

Le temps pour les fêtes ..

No cóż, przeliczyłam swoje zorganizowanie.. Niestety..
Nie zdąże dzisiaj dodać świątecznych zdjęć, ponieważ za około 3 godziny przjdą goście, a ja muszę się wykąpać, ubrać.. No właśnie nie wiem jeszcze co ubrać, na pewno będzie to sukienka, czarna lub granatowa. Jakis sweterek i już, zamieżam się ubrać ładnie, lecz wygodnie. Jutro wam pokaże zdjęcie. Ledwo znalazłam czas, aby do Was napisać, a jeszcze musze pomóc mamie i babci, nakryć do stołu, pomalować paznokcie, zająć się aparatami i znaleść prezenty.. HOHO, bardzo dużo :( Nie będzie dzisiaj żadnych zdjęć, lecz jutro pokaże Wam jak przebiegała Wigilia, moją choinke, prezenty.. Ach, jak ja lubie święta, ale w sumie szkoda, że to już dzisiaj, bo będzie Wigilia i już koniec, znowu będę czakać cały rok. Heh.
Dobra, ja już nie przedłużam.
Życze Wam jeszcze wesołych świąt i wszystkiego, czego czego chcecie. Papa :**

4 komentarze:

  1. TO czekamy na Twoją stylizacje wigilijną;)



    Zapraszam do mnie;)
    www.nesicha-neira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt . Czekam na stylizacje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje ;)
    swietny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;

    OdpowiedzUsuń