czwartek, 22 września 2011

Zakupy. (cz.1)


Witajcie, stało się, jestem chora.
Myślałam, że uda mi się tego uniknąć, ale jak się dzisiaj okazało, nie..
Dzisiejszy dzień spędziłam na oglądaniu starych odcinków seriali,
czytaniu Waszych blogów i leżeniu w łóżku. Imponujące czyny.. ^^
Czuje się już troche lepiej, może posprzątam troche w pokoju, aaa i zamierzam jeszcze zrobić liste kosmetyków, które muszek kupić. Może jutro przejde się po mieście, oczywiście jak będę się lepiej czuć i zakupie te kosmetyki. (i je Wam pokaże)
Planuje też: uzupełnić ćwiczenia na historie. (kiedyś trzeba) :]

Postanowiłam, że dodam dziś post, w którym umieszcze to,
co kupiłam na ostatnich zakupach. Miłego oglądania.

Brązoletki, 9 sztuk, SIX - ok. 30zł



Sweterek, granatowy, H&M - ok. 70zł

 

Szaliczek, szary, RESERVED - ok. 30zł

Sweterek, karmelowy, H&M - ok 70zł

Komin, brązowy, RESERVED - ok. 40zł

Szal, rudy, H&M - ok. 40zł
Kurtka, zielony (oliwkowy), H&M - ok. 120zł


Sweterek, beżowoszary, H&M - ok. 80zł


Sweterek, beżowy, H&M - ok. 70z

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz